Funkcie Clevorku

Buďte efektívnejší.

Začnite si merať pracovné aktivity.

Clevork má množstvo funkcií, ktoré naštartujú výkonnosť vo vašej firme:

Jedna aktivita — jedno kliknutie

Danú aktivitu spustíte a ukončíte stlačením jedného tlačidla. Stlačením inej aktivity sa predošlá automaticky preruší. Jednoduchšie to už byť nemôže.

Smartfón ako diaľkový ovládač

Mobilnú aplikáciu Clevork si môžete zadarmo stiahnuť na zariadenia Android alebo iOS.

app-store   google-play

Merajte si aktivity kdekoľvek

Dnes už WiFi nechytíte jedine vo vojenskom bunkri, no aj pre takúto extrémnú situáciu máme riešenie – pracovný čas si odmeráte offline a pri opätovnom pripojení sa všetky aktivity, ktoré si na tablete, smartfóne, či počítači zapíšete, navzájom synchronizujú.

Rozdeľte používateľov na skupiny

Jeden administrátor má prehľad o všetkých údajoch a môže prideľovať zamestnancom rozličné právomoci, aktivity, či projekty. Zároveň vie vyfiltrovať veci, ktoré by sa iným zobrazovať nemali.

Prehľad aktivít na časovej osi

Všetky pracovné aktivity sú prehľadne zoradené na časovej osi. Dá sa prepínať medzi denným, týždenným alebo mesačným zobrazením.

Presná analýza výkonnosti

Všetky grafy, tabuľky a štatistiky sa dajú vyexportovať do formátu XLS alebo PDF. Pripravte si podklady na porady alebo správu pre nadriadených behom minút.

Online „cvikačky“

Clevork môže slúžiť ako dochádzkový terminál - aj samostatne alebo, ako softvér pre váš existujúci dochádzkový terminál.  Okrem toho je možné ho prepojiť aj s vašim podnikovým softvérom, napríklad SAP alebo podobnými.

Ďaľšie funkcie:

Nastavenie konta v troch krokoch- Pridať nových užívateľov, poslať pozvánky a už sa len prihlásiť a začať.

Geolokalizácia- vyberte na smartfóne možnosť automaticky zaznamenávať polohu a sledujte presnú trasu pohybu na Google Maps.

Synchronizácia medzi časovými pásmami- Merajte svoj čas pohodlne aj pri dlhších preletoch.

Integrované Google Maps- zaznamenajte polohu, kde a kedy bola aktivita zapísaná do Clevorku. Sledujte napríklad dochádzku zamestnancov “v teréne”.

Zobrazte si aktivity v tabuľke alebo na časovej osi, podľa toho, či ste skôr vizuálny alebo technický typ.

Synchronizácia aktivít medzi vašimi zariadeniami- zapísané aktivity na mobile sa samé prenesú na váš počítač (ak si to prajete).

Danú aktivitu spustíte a ukončíte stlačením jedného tlačidla. Stlačením inej aktivity sa predošlá automaticky preruší. Jednoduchšie to už byť nemôže.

Výkazy odpracovaných hodín - namiesto trápenia sa s vypĺňaním výkazov na konci mesiaca, si radšej spravte kávičku, pretože Clevork údaje vyplní za vás.

Sledovanie výdavkov - odmerajte si náklady na pracovné cesty, hotely, letenky, lístky na vlak, či jedlo v ktorejkoľvek peňažnej mene.

Prispôsobte si vzhľad- zmeňte si pozadie podľa svojich predstáv.

Všetko dôležité si poznačte - ku každej aktivite, zákaznikovi, či projektu si môžete dopísať vlastnú poznámku.

Dôvody prerušenia pracovnej doby- zadefinujte si, z akých dôvodov nepracujete a či je tento čas platený.

Pracovné dni a sviatky- vyberte si, ktoré dni sú pracovné, víkendové alebo sviatočné podľa vlastných potrieb alebo si nastavte, nech sa vám zobrazujú iba tie, kedy bola pridaná aktivita.

Cloud vs. vlastný server- clevork je štandardne v cloude, ale je možné nasadiť ho aj na váš vlastný server (inštalácia LAN/ WLAN)

Žiadna inštalácia nie je potrebná - Clevork je dodávaný ako SaaS riešenie. Nastaviť kontá celej firme je otázka minút.

Nemáte dochádzkový terminál? - Žiaden problém. Sledujte dochádzku pomocou mobilnej aplikácie alebo na PC vo verzii pre desktop.

Plánovanie dňa/ týždňa/ mesiaca- naplánujte si v aplikácii dni dopredu, aby ste nezabudli na nič dôležité.

Plánovanie dovolenky- nemusíte si pamätať, koľko dní dovolenky si ešte môžete vyčerpať. Clevork to spraví za vás.